Conditii de acordare a garantiei
- Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii.
- Acest certificat de garantie este valabil numai pentru produsele hardware care sunt produse si distribuite de PilotOn si marcile inregistrate asociate cu PilotOn.
- Perioada de garantie incepe de la data achizitionarii produsului si este de 12 de luni . Va recomandam sa verificati completarea certificatul de garantie la locul achizitiei produsului.
- Pentru baterii se ofera o garantie de 6 luni.
- Acest certificat de garantie nu acopera prelungirile de garantie acordate de catre unitatile vanzatoare in urma unor promotii. In aceste cazuri va rugam sa contactati comerciantul.
- Certificatul de garantie trebuie sa fie insotit de factura/bonul de cumparare reprezintand dovada achizitionarii.
- Toate piesele inlocuite in timpul garantiei devin proprietatea PilotOn.
- Anularea garantiei produselor are loc in urmatoarele situatii: (a) nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul (b) deteriorari mecanice, termice, plastice datorate incendiilor, accidentelor de orice fel, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare (c) operarea in afara parametrilor aprobati de producator (e) utilizarea altor accesorii si piese decat cele fabricate de PilotOn (f) modificarea produsului, inclusiv interventii neautorizate asupra programului software furnizat impreuna cu aparatul, altul decat cel pus la dispozitie in mod oficial de catre producator (g) interventii asupra produsului efectuate de oricine altcineva decat PilotOn sau a centrelor de service desemnate (h) in cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid (componente oxidate) (i) defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limite normale in urma folosirii produsului
- PilotOn nu este responsabil pentru pierderea sau deteriorarea datelor sau a programelor.
- PilotOn nu este responsabil pentru pierderea de profit, pierderea de date, pagube secundare, sau a altor pagube cauzate de esuarea datorita performantei scazute a produselor, sau datorita serviciilor oferite produselor.
- Pentru reparatii,va recomandam sa luati legatura cu unitatea vanzatoare sau cu service-ul autorizat PilotOn. În cazul reparaţiilor efectuate în afara garanţiei, PilotOn va solicita achitarea transportului şi a reparatiei.
Inainte de a apela la service, asigurati-va ca problema dumneavoastra este legata de hardware. Daca nu sunteti siguri ca problema este de la hardware, sunteti bineveniti sa sunati la Hotline-ul Tehnic la nr: 021.320.60.37 , intre 10:00-18:00. Daca se confirma ca problema este de la hardware, dupa cititirea Termenilor de Garantie, trebuie sa va inregistrati si sa obtineti codul RMA. Pentru aceasta, accesati site-ul PilotOn si completati formularul de reparatii din contul de client sau sunati la 021.320.60.37. Produsul va fi reparat intre 1-15 zile lucratoare de la data primirii pachetului in service. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expedierea catre Centrul Service.